Wysyłka I Dostawa

Wysyłka i dostawa – Vitario

W Vitario zależy nam, aby proces zamówienia i dostawy był szybki, przejrzysty i bezpieczny. Wiemy, że zakupy online wymagają zaufania – dlatego dbamy o pełną transparentność i wygodę na każdym etapie.

W razie pytań skontaktuj się z nami: info@vitario.pl.


Koszty dostawy

  • Dostawa na terenie Polski jest całkowicie darmowa – niezależnie od wartości zamówienia.

  • Oferujemy wygodne formy doręczenia, w tym kuriera oraz paczkomaty InPost.


Czas realizacji i dostawy

  • Przetwarzanie zamówienia: 1–2 dni robocze (pon.–pt.)

  • Czas dostawy (tranzytu): 2–5 dni roboczych (pon.–pt.), w zależności od formy wysyłki

  • Łączny szacowany czas dostawy: 3–7 dni roboczych

Po nadaniu przesyłki otrzymasz od nas numer śledzenia, abyś mógł na bieżąco monitorować status paczki.


Uszkodzony produkt?

Bardzo nam przykro, jeśli paczka dotrze w uszkodzonym stanie 😔.
W takiej sytuacji:

  1. Skontaktuj się z nami: info@vitario.pl.

  2. Dołącz zdjęcia produktu i opakowania.

  3. Wyślemy Ci nowy produkt bez dodatkowych kosztów.

Jeżeli ponowna wysyłka również okaże się wadliwa, otrzymasz pełny zwrot środków.


Zmiana adresu lub numeru telefonu

Jeśli chcesz zmienić dane dostawy, poinformuj nas jak najszybciej na adres: info@vitario.pl.

  • Jeżeli paczka nie została jeszcze wysłana – wprowadzimy poprawkę.

  • Jeśli przesyłka została już nadana, konieczny będzie jej zwrot i ponowne złożenie zamówienia.


Zaginiona paczka

  • Jeżeli paczka zostanie zgubiona lub nie dotrze do Ciebie z przyczyn logistycznych, wyślemy nową przesyłkę.

  • Jeśli mimo ponownej wysyłki paczka nie dotrze do Ciebie w ciągu 30 dni roboczych, możesz otrzymać pełny zwrot kosztów.


Dane kontaktowe

Nazwa sklepu: Vitario
E-mail: info@vitario.pl
Telefon: +31 6 85 61 09 27
Adres: Paulus Potterstraat 66, 1318 PR Almere, Holandia

Rejestracja:
KVK: 76656578
NIP (VAT): NL003121152B32

Godziny obsługi klienta:
Poniedziałek–Piątek: 8:00–18:00
Sobota–Niedziela: 10:00–16:00